Comunicat dels Castellers d’Esplugues arran de la situació que s’està vivint a Catalunya

Els Castellers d’Esplugues volem manifestar el nostre suport a les institucions catalanes, entitats i persones que en les darreres hores han patit la repressió contra els drets civils fonamentals.

Els Castellers d’Esplugues considerem que els esdeveniments d’avui i dels darrers dies atempten contra l’exercici lliure dels drets civils i, per tant, els condemnem, i instem totes les parts a trobar una solució pacífica i democràtica per a aquest conflicte polític.

Com a entitat adherida al Pacte Nacional pel Dret a Decidir, considerem que l’única manera de solucionar els problemes polítics és mitjançant l’expressió lliure i democràtica del poble.

D'altra banda, la colla participarà normalment en la Festa Major, que comença avui. La Coordinadora d'Entitats de Cultura Popular d'Esplugues, de la qual la colla en forma part, ha decidit adherir-se a la cassolada prevista a Catalunya al voltant de les 22 h. La proposta és començar després del Ferro Ferro, després del pregó. La protesta durarà 10 minuts.

Colla de Castellers d’Esplugues
20 de setembre del 2017